Maurits Vroombout van Everbetter: ´Ik heb echt geleerd om voor mijn bedrijf te staan´

Maurits Vroombout houdt zich als brandconsultant en co-founder van merkbureau Everbetter bezig met positionering en waarom klanten jou moeten kiezen. Dat gaat om wie jij bent, waar je voor staat en wat je betekent in de levens van anderen. Sinds voorjaar 2020 is Maurits lid van onze mastermind voor ondernemers. En dat heeft hem klanten en persoonlijke groei opgeleverd.

Waarom ben je lid geworden van onze ondernemersclub? 

´Ik had behoefte om binnen een inspirerend netwerk van ondernemers samen de diepte in te gaan. Waarom ben je ondernemer? Wat wil je bereiken? Dat soort vragen stel ik graag aan andere ondernemers. Ik merkte dat dit bij andere clubs niet altijd op prijs werd gesteld. Bij diverse traditionele netwerkclubs die ik bezocht was er sprake van haantjesgedrag. Geen goede plek om jezelf kwetsbaar op te stellen. Daarom zocht ik naar een mastermind met een open en veilige sfeer. Een plek waar ik mijzelf kan zijn. Waar ik uitgedaagd wordt. Via via kreeg ik als tip: ga eens kijken bij Groeivoer. Na een gesprek met Gerhard en een eerste kennismaking, besloot ik om lid te worden.´

Waarin ben je gegroeid sinds je lid bent van de Groeiclub?  

´Op het podium staan! Dat ik durfde ik niet voordat ik lid werd. Ik vond het spannend om mijzelf en mijn bedrijf te presenteren. Gerhard heeft mij diverse malen op het podium gesleept, via Zoom of een live event. Inmiddel sta ik ook echt voor mijn bedrijf en kan dat ook op een inspirerende manier uitdragen. Dit heeft ervoor gezorgd dat ik samen met een ander clublid een cursus Vertel je Verhaal heb opgezet. Een mooie samenwerking. ´


Haal jij business uit de Groeiclub?

´Ja, hoewel dat niet het primaire doel is van de ondernemersclub. Zo hebben we onlangs nog een grote klant binnengehaald voor een traject merkstrategie. Dat is direct business, voortgekomen uit het netwerk. Het mooie is: dit is gewoon zo ontstaan. Ik ga altijd ontspannen naar de events, omdat ik een leuke en inspirerende avond wil hebben. Komt daar business uit voort, dan is dat prima. Maar ik zie het niet als doel. Als je op een natuurlijke manier naar elkaar toetrekt, dat ontstaan de beste samenwerkingen.´

Wat vind je het meest waardevol aan de Groeiclub?

´De meeste waardevolle les tot nu toe was die over pricing en het productizen van je diensten. Werkten we eerst nog uurtje-factuurtje, sinds afgelopen zomer bieden we een 12-weeks strategisch merk bouwprogramma aan . Een idee opgedaan binnen de Groeiclub. Dit werkt ontzettend goed. Niet alleen zijn mensen bereid om meer te betalen voor onze diensten, ze zijn ook meer betrokken. Ze realiseren zich: we stappen een programma in dat veel geld waard is. Deze shift in het aanbieden van diensten levert Everbetter zowel intern als extern ontzettend veel op.´


Beveel je lid worden van Groeivoer aan en waarom?

´Elke ondernemer heeft zijn eigen groeipad. Je weet waar je naartoe wilt, maar zet alle stappen voor het eerst. Dan heb je mensen om je heen nodig die daar ervaring mee hebben. Die zeggen: let daarop, dat gaat straks spelen. Bij de club wordt je op een fijne manier geïnspireerd en aangezet om een krachtige ondernemer te worden. Gerhard heeft een open en sympathieke houding, hij zet mij echt in beweging.´ 


Meer weten?

Meer weten over Maurits of over zijn Creatief bureau voor Branding en Design? Ga naar Everbetter of stuur Maurits een connectieverzoek via LinkedIn.


Lees de ervaring van andere ondernemers en clubleden van Groeivoer


Maarten Nieuwenhuize van Architectenbureau M´n Architect

Anne en Hannah van De Billenboetiek

Inez Petter van Brightsky.nu

WIl je aan de slag met jouw persoonlijke groei en de groei van je bedrijf?

Dan is de Groeiclub iets voor jou!

Ontdek hoe tientallen ondernemers wekelijks sneller, leuker en slimmer groeien via kennisdeling, feedback rondes, netwerken, successen vieren, samenwerkingen en vriendschappen.

Gerhard

Gerhard

Ik ben Gerhard te Velde, ondernemer, podcastmaker en groeiexpert. Mijn missie: ondernemers en bedrijven helpen groeien. Groeien in omzet, werkgebied en winstgevendheid. Maar ook groei in impact, vrije tijd en werkplezier.

Laat een reactie achter

Blijf op de hoogte

Schrijf je in om de laatste blogposts, podcasts & meer te ontvangen!