Aflevering 238 – Floris Hülsmann van Namarama over geniale namen voor jouw product, dienst of nieuwe bedrijf

Floris Hülsmann is eigenaar van naamgevingsbureau Namarama, gespecialiseerd in het ontwikkelen van pakkende namen. Dat kan een bedrijfsnaam zijn, maar ook een naam voor een divisie of nieuwe business unit, een product, of een dienst.

Floris werkt voor grote namen als Subway, Talpa, Pearle, Tui, Bux en het ministerie van OC&W. Floris is eigenlijk altijd met namen bezig. Naast zijn werk als namendokter maakt Floris de Zo Genaamde Podcast en is hij auteur van het boek Maak je naam Onvergetelijk. Ik sprak Floris ook al een keer eerder bij Groeivoer, in aflevering 50.

We gaan het hebben over… hoe kan het ook anders. Naamgeving. Waarom is het relevant. Waar moet je op letten? En ook, wat moet je niet doen? Floris heeft ook Zeven Naamzonden geïdentificeerd, een whitepaper waarin Floris je verteld wat je vooral niet moet doen.


Veel luisterplezier!

de kracht van podcast inzetten voor jouw merk?

Je eigen podcast levert ontzettend veel op als je podcast slim integreert in je marketingmix. 

Met zijn podcast agency Ear Ear helpt Gerhard te Velde merken bij het succesvol opzetten of opbouwen van een podcast.  

Meer weten? Voeg Gerhard toe op LinkedIn of laat een berichtje achter op info@groeivoer.nl 

Gerhard

Gerhard

Ik ben Gerhard te Velde, ondernemer en podcastmaker. Met de Groeivoer Podcast help ik ondernemers aan nieuwe inspiratie. Met mijn podcast agency Ear Ear help ik organisaties aan een succesvolle podcast. Zullen we vrienden worden? Voeg mij gerust toe op LinkedIn!

Laat een reactie achter

Blijf op de hoogte

Meer afleveringen