Aflevering 238 – Floris Hülsmann van Namarama over geniale namen voor jouw product, dienst of nieuwe bedrijf

Floris Hülsmann is eigenaar van naamgevingsbureau Namarama, gespecialiseerd in het ontwikkelen van pakkende namen. Dat kan een bedrijfsnaam zijn, maar ook een naam voor een divisie of nieuwe business unit, een product, of een dienst.

Floris werkt voor grote namen als Subway, Talpa, Pearle, Tui, Bux en het ministerie van OC&W. Floris is eigenlijk altijd met namen bezig. Naast zijn werk als namendokter maakt Floris de Zo Genaamde Podcast en is hij auteur van het boek Maak je naam Onvergetelijk. Ik sprak Floris ook al een keer eerder bij Groeivoer, in aflevering 50.

We gaan het hebben over… hoe kan het ook anders. Naamgeving. Waarom is het relevant. Waar moet je op letten? En ook, wat moet je niet doen? Floris heeft ook Zeven Naamzonden geïdentificeerd, een whitepaper waarin Floris je verteld wat je vooral niet moet doen.


Veel luisterplezier!

WIl je aan de slag met jouw persoonlijke groei en de groei van je bedrijf?

Dan is de Groeiclub iets voor jou!

Ontdek hoe tientallen ondernemers wekelijks sneller, leuker en slimmer groeien via kennisdeling, feedback rondes, netwerken, successen vieren, samenwerkingen en vriendschappen.

Gerhard

Gerhard

Ik ben Gerhard te Velde, ondernemer, podcastmaker en groeiexpert. Mijn missie: ondernemers en bedrijven helpen groeien. Groeien in omzet, werkgebied en winstgevendheid. Maar ook groei in impact, vrije tijd en werkplezier.

Laat een reactie achter

Blijf op de hoogte

Meer afleveringen